گارانتی

شرایط

  1. در حفظ و نگهداری کارت گارانتی دقت فرمایید .ارائه این کارت جهت دریافت خدمات گارانتی الزامی است.
  2. استفاده از خدمات گارانتی منوط به بررسی و تعیین عیب توسط مرکز خدمات فنی شرکت بوده(به غیر آداپتور، کابل و…).
  3. انتقال دستگاه معیوب به مرکز خدمات و برگشت آن بر عهده خریدار است.
  4. در صورت نیاز به واردات دستگاه جایگزین یا قطعات جهت تعمیر، امکان افزایش زمان تعویض یا تعمیر وجود خواهد داشت.
  5. خریدار با دریافت کارت ضمانت، شرایط آن را پذیرفته و کالا را با برچسب و ظاهر فیزیکی سالم دریافت نموده است.
  6. لطفا جهت ارسال دستگاه ها، از بسته بندی کامل محصول و کارتن مناسب استفاده نمایید.
  7. گارانتی فقط شامل تعمیر دستگاه می باشد و شامل تعویض کلی کالا نیست.

مواردی که شامل گارانتی,ضمانت,وارانتی نمی‌باشد

  1. فقدان ضمانت نامه به همراه مهر و امضای فروشنده و یا تاریخ معتبر.
  2. مخدوش بودن شماره سریال یا تاریخ روی ضمانت نامه یا هولوگرام کالا و یا عدم انطباق شماره های سریال
  3. کارکرد در فضا یا دمای نامتعارف، هرگونه شکستگی، خراشیدگی، تغییر شکل ، زنگ زدگی، سوختگی، نفوذ مایعات یا مواد شیمیایی، نوسانات برق، نداشتن ارت مناسب،اپگرید نرم افزاری، بلایای طبیعیو یا عیوبی که در اثر ضربه فیزیکی، حمل و جابجایی یا استفاده نادرست به وجود آمده باشد.
  4. استفاده از ارت الزامی است.(لینک بشه تو صفحه ای که در مورد ارت نوشته)
  5. دستکاری یا تعمیرات توسط افراد متفرقه
  6. کالاهای خارج از گارانتی پس از اطلاع به مشتری عودت میشوند و یا پس از برآورد و اعلام هزینه به واحد تعمیرات ارسال خواهند شد.

تماس با پشتیبانی

021-88769095
(داخلی 4)